Fotjävel

ASSÅÅÅH.. Jag ramlade idag när jag var ute med Elsa, jag vet inte exakt hur det gick till men jag stod på en kant och när jag skulle ta ett kliv så stod jag med foten på kanten och skulle balansera och poff.. Snett som bara den både foten och fotleden gör så jäkla ont. Jag fick lov att ta av mig skon och gå barfota på den foten resten av vägen. Nu gör det sjukt ont att gå, tror jag ska linda om den om det inte blir bättre. Så jäkla typiskt! Nu är jag bitter.
 
Och så loggade jag in på Facebook och såg ett meddelande för 10 dagar sen från en gammal kille som jag skrev med på MSN. Plus så såg jag ett oöppnat meddelande från juni 2012 där en kille hade skrivit till mig två dagar i rad, haha! Ska jag svara nu, över ett år sent? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0