Har ingen rubrik

Fötterna nästan skakar! Haha, måste ta hand om dom. Imorgon kommer vi springa en längre runda, det är ganska enkelt att mäta avståndet för vi springer på en väg precis bredvid tunnelbananas spår, och det brukar vara minst 1,5 km mellan stationerna och imorgon springer vi en station till. Det kommer bli gött. Så har vi bestämt att springa på fredag också. På lördag ska vi på kräftskiva och på söndag åker jag till Enköping och då får vi kör solo så det är lika bra att bara köra på! 
 
Imorgon ska jag upp tidigt då jag har en telefontid med min läkare. Jag har fått huggande smärtor i mitt bröst flera gånger, inatt trodde jag det var något riktigt allvarligt. Men jag låg i fosterställning i några minuter och sen släppte det. Om det skulle fortsatt så skulle jag nog ringt efter hjälp, men det släppte och jag kunde sova hela natten. Idag har jag också fått såna smärtor så får se vad läkarn säger imorgon.
 
Jag är inte den som skulle ringa efter ambulans faktiskt, dumt nog. Jag minns 2011 då jag låg och hade så fruktansvärt ont i magen, efter ut och in på akuten fick jag åka hem med Voltaren. Dagen efter det, den 11 augusti var jag själv hemma och låg i soffan och kunde inte ens stå upp. Smsade med Andreas som bad mig ringa efter ambulans men jag vägrade. Några timmar senare hämtar mamma mig och kör mig till akuten och timmar senare spricker blindtarmen på operationsbordet, kanske borde ringt efter ambulans. Man kan alltid vara smart i efterhand! Men så jag är glad att jag har åtminstone telefontid imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0