En ny älskling

Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg där jag bara klagar på SL och Stockholms trafiken. Men väljer att inte göra det. Istället kan jag glatt meddela att min nya älskling ligger bredvid mig och är på laddning! Jag känner mig super glad och kan knappt vänta! Ska bli helt underbart imorgon att åka Stockholm-Enköping-Stockholm med MUSIK! 
 
Ikväll ska jag ta ett bad, mysa med mobilen och göra allt i min makt för att bli lite friskare. Det jag borde göra som jag fått tips om är att 1 - äta glass och kalla saker som fil och yoghurt, 2 - vila vila vila, 3 - inte höja min plus, 4 - inte prata, 5 - dricka massa vatten. Som sagt, jag ska göra allt för att bli frisk nuuuu!
 
Btw, hur fin är inte denna hårfärg?! Tror det blir denna..en vacker dag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0