Godkänd!

idag fick jag ett mejl som gjorde mig lite extra glad. Jag har blivit godkänd för Tobias registret! Jag trodde inte jag skulle bli det för mina svar på frågorna, om bland annat mediciner jag ätit regelbundet det senaste året. Men jag klarade mig! Sicken tur, nu ska ett "kit" komma hem till mig och sen är det dags.

Jag känner att jag bara blir mer och mer engagerad och det känns SÅ bra! Det känns som mitt hjärta bara blir större och lyckligare. För någon dag sen var jag hemma hos en familj jag kommer jobba hos snart och mamman och jag satt och pratade i flera timmar. Hon sa att hon tyckte jag hade ett stort hjärta. När jag gick tänkte jag på det hon sa och det är flera som sagt det till mig de senaste månaderna. Det gör mig så glad! Och stolt. Det är precis så jag vill att folk ska uppfatta mig! Nu ska jag sova gott och lyckligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0