Into the blue

Började kolla på Into the blue ikväll, känns nu som att det var inte sån bra idé då jag säkert kommer drömma någon mardröm om att drunka eller bli uppäten av hajar. Så.. Haha nej men jag tycker den filmen är ruskigt bra! En annan film(er) jag börjar kolla på som jag gillat sen första gången jag såg dem är The fast and the furious. Jag började kolla om på första filmen för att kolla igenom alla sex. Det är faktiskt filmer som jag verkligen tycker om! Dock så tror inte många det om mig eftersom jag inte är sån "person" men The fast and the furious är galet bra enligt mig. Imorgon blir det nog tvåan! Nu ska jag försöka sova, har egentligen ungefär halva Into the blue kvar men alarmet ringer om 6 timmar. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0