Legen..wait for it..

Jag längtar alltid till min födelsedag, det är en av de bästa dagarna på hela året för mig. Vissa avskyr att fylla år, att bli äldre och ha "sin dag" men jag älskar det. Om 12 dagar fyller jag 20 år och nu i helgen ska det firas med familj och släkt. Men helgen då jag fyller år kommer bli storslagen! Jag längtar så jäkla mycket! Jag fyller ju år den 22 men vi kommer troligtvis fira mig den 21a då vi ska ut. Vi ska till Kista, åka Gokart, bowla, dricka och äta gott! När jag skriver vi så är vi ett stort gäng med härliga människor från lite överallt. Jag satt igår och bara tänkte hur det dagen kommer bli så sjuk. Det är så skönt också då det är många som är hemma och inte är på högskola/universitet och så då. Därför är det ännu lättare att bli fler och då blir det roligare! Jag längtar som tusan som ni kanske förstår, det känns som att det kommer bli den bästa födelsedagen ever!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0