Min stora v-iga kärlek

Fasen vad jag mådde dåligt när alarmet ringde imorse. Halsen sved, kliade och var så torr! Hade torrhosta redan igår och det satte sig kvar. Värmde en matlåda till lunch, kollade på Love Actually och åt tomtens karameller. Nu lyssnar och kollar jag på Bruno Mars, kan fastna på Youtube i timmar och bara kolla och njuta av hans framträdanden. Just nu är det när han hyllar Amy Winehouse och kör Valerie. Galet bra!
 
Ska städa köket lite snabbt, duscha och sen in till stan. Så skönt att jag TYP vet vad jag ska köpa till alla nu. Det gör mig lite lugnare, dock så har jag ju inte köpt en enda present än.. Oups! Första presenten blir till mig, idag.. HTC One V!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0