Favoriter

Jag vet att jag sa att jag ska försöka blogga mer i Stockholm, men jag vet inte hur bra det kommer gå så här har ni ett tidsinställt inlägg med mina favoritbloggar! Inte i någon speciell ordning. Och måste tillägga att de flesta är träningsbloggar!
 
Hanna Westman är en tjej som gjort en fantastisk resa med sin kropp och träning. Jag tycker hon är helt otrolig!! 
 
Alexandra Bring skriver inte bara om träning men hennes kropp är som jag skrev igår to die for! Och hon blandar bloggen bra och hennes instagram är också bra.
 
Linnea Theodorsson hennes blogg började jag läsa för ca 1 år sen och följer hennes resa, hennes kropp är insane! Och hon lägger ut bra tips, idéer och recept!
 
Bea Malcki eller Svettlukt som bloggen heter, hon ger mycket bra pepp, tips, motivation och delar med sig. 
 
Världens bästa min fina väns blogg jag älskar och läser som en bibel! Och så läser hon kostvetenskap just nu! Grym!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3<3<3<3<3

2013-01-26 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0