11,5 kcal

Den absolut varmaste dagen på länge, 29 grader och med ett stekhett Norra där man ska hoppa, skrika, sjunga och dricka samtidigt har det varit svårt. Jag mådde jätte dåligt imorse och åt bara några smultron och ett glas vatten till frukost, när jag kom till Stockholm hade jag kört bil, åkt buss - pendel och buss och mådde så jäkla illa. Jag fick i mig en halv Calippo shots och med många promenader i stekande sol så mådde jag extremt dåligt nu på kvällen, jag kämpade mig igenom matchen och skrek mer än jag gjort på de flesta matcher, otroligt. Hur som helst, när jag kom hem till lägenheten gjorde jag makaroner och tonfisk. Yum! Innan den "middagen" hade jag bara fått i mig 11,5 kcal. Jag är ingen person som räknar sån strunt men helt galet. Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt resten av kvällen. 

AIK vann med 2-0 (overkligt usel första halvlev!!). Nästa match är sista matchen för Tjernan, hjälten, legenden. Ha en fortsatt bra kväll! In Stam we trust - kom ihåg det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0