Fisk

Den senaste veckan har jag bara ätit fisk när jag varit hemma. Gör inte mig speciellt mycket då jag skulle kunna äta lax 363 dagar om året (jag vill äta tacos och caesarsallad också). Dock har jag inte ätit något lax alls. Torsk, sprödbakad fisk vilket är torsk, tonfisk osv. Ikväll blir det sallad och tonfiskröra, igen. Jag vet dock att min fina kille har köpt lax, men den är ju i Stockholm och dit kommer jag på onsdag! Äntligen. Det är över en månad sen jag var i Stockholm, saknar Gamla stan, tunnelbanan, stressen, glädjen, sommaren, vattnet, promenaderna, AIK, allt. Jag älskar Stockholm vilket ni säkert redan visste.
 
Jag ska verkligen passa på att njuta när jag kommer på onsdag. Tror tyvärr att det blir ett snabbt hej för jag ska ha en körlektion också i slutet av veckan. Jag har städat här hemma så det är finfint. Nu vill jag bara ta det lugnt innan jag ska panta, ta en lång promenad med hunden och laga mat till kvällens match. Hare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0