Aldrig glömd

Jag satt och kollade på filmer på Youtube när jag snabbt kom in på filmer från fotbollsmatcher, gnagets. Inser varje match hur saknad Turina är, han är aldrig glömd och det är en flagga med Turians ansikte målad som aldrig slutar flyga runt bland klacken på matcherna, borta- och hemmamatcher. Jag minns så väl morgonen den 2 maj. Det kändes som en mardröm och overkligt. När jag läste rubriken på Aftonbladet kändes det som mitt hjärta hoppade ur min kropp och tårarna slutade aldrig rinna. Jag är stolt över spelarna, tränarna och hela laget som har presterat så bra under året trots vad som hände. 
 
Turina har från första början haft en speciell plats i mitt hjärta. Han var den jag klappade och skrek åt mest. Saknaden är enorm och den kommer aldrig försvinna. Han är saknad men vi kommer aldrig glömma våran hjälte Ivan Turina.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0