Vad som finns i magen

När jag varit hemma i två veckor nu har jag improviserat mycket när det gäller mat. Mycket röror, så som tonfiskröra och fiskröra. Tonfiskröra är favoriten, tror dock att laxröra skulle toppa den. Det som är så enkelt med tonfisk är att man kan lätt köpa den billigaste burken tonfisk och den smakar lika som den som kostar lite mer. Perfekt! Idag till sen lunch blir det tonfisk och sallad.
 
Klockan 16 ska jag köra med min moster, tusan vad det går bra med körningen nu. Och det trodde jag ALDRIG. Efter körningen ska jag ta mig ut på en lång promenad med Elsa. Vi har inte kunnat gå så långa promenader de senaste dagarna då hon skadade tassen, men nu ska vi ut och gå som vanligt igen. Ha en fin dag!
 
Det här har jag ätit de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0