Blender

Något jag har längtat efter att köpa är en blender. För att göra mesta dels smoothies i! Och när jag var på Media Markt i Gallerian när jag köpte hörlurarna gick jag och kolla och funderade och kom till slut fram till att jag ville ha en Mix & Go blender. Så det köpte jag då men såklart(!!) fanns den inte i affären utan dom kommer ringa mig när dom fått in den, inom två veckor. Den är så perfekt för mig som är ganska lat i köket och sämst på att laga saker och ting. Det kommer bli en lättnad att ha den. Mixa vad jag vill liksom, i läskiga färger. MUMS!
 
Så ser den ut. Kommer bli så bra. Nu ska jag bara fundera vad jag ska ha i smoothiesarna(?).. Fil? Mjölk? Yoghurt? Kvarg? Som sagt - vilse i köket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0