Den stora kärleken

Ditt livs stora kärlek. Tänk på det. Jag tror ärligt att man inte bara har en stor kärlek i livet eller att man är menad för bara en. För, det finns så många människor på denna planet så om man bara skulle ha en kärlek - hur fan ska man hitta den? Det jag tror är att man måste hitta den speciella,utav alla. Men jag tror också det finns fler av den. Jag hoppas iallafall det. Kärlek är svårt. Att hitta rätt är ännu svårare. 
 
Det sägs ju att när man inte letar efter kärleken så kommer den, det tror jag på. Kanske för jag själv upplevt det. Men jag tror även att när man förlorar en kärlek inser man hur mycket den kärleken betydde, vad man kunde gjort annorlunda och vad man lär sig. Man får helt enkelt se det positivt, iallafall försöka. Be strong for love. Så.. God natt med dessa ord! LOVE YOU.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0