Jag kan själv

Igår kväll insåg jag en sak när jag skulle gå och lägga mig - min sömnmedicin är kvar i Stockholm. Visst ska jag bara vara i Enköping under en natt men ändå. Jag fick lite panik men sen tänkte jag - jag kan ju inbilla kroppen att jag tagit den. Så skräckmedicinen tog jag och då försökte jag tänka att det vara mitt sömnpiller. Jag sov hela natten, nästan, vaknade då och då men det gör jag oavsett. Nu har jag ju sisådär 7 sömnpiller kvar så nu måste jag börja bli van att bli trött själv, sova på egen hand och sova hela natten. Problemet är att sova hela natten eftersom jag vaknar med eller utan sömnpiller i kroppen. Jag hoppas att jag kan trötta ut mig själv så pass att jag sover en hel natt innan maj månad iallafall. 
 
Nu ska jag sluta skriva här för nu ska jag fixa sen ut! Hare bra.
 
Det här derbyt och AIK-Lech Poznan var de två bästa matcherna förra året. På måndag kör vi mot Plast IF borta. Det kommer bara mer gnagare än Boråsare där. Tss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0