När 1+1 blir 2

Världens bästa känsla? Att falla. Helt klart. Oavsett på vilket sätt man faller. Själv vill jag gärna falla ut från ett flygplan i 220km/h men så klart kan man falla på andra sätt. Att falla för någon är underbart, punkt punkt punkt. Eller hur? Jag har upplevt det värsta och det bästa. Jag har blivit kallad för unik och blivit kallad idiot. Det sätter sig i mitt bakhuvud. Det gör ont i mitt hjärta. Det tar på själen.
 
Det handlar om att visa att du inte är sån. Visa dig ursäkt, jag struntar hur många gånger du ber om förlåtelse och ursäkt om du inte visar det. Jag tror och hoppas många känner likadant. You can't break a broken heart - jag säger det, jag tror det och jag är det. Jag måste bli hel, jag måste göra det på mitt sätt. Men vad är mitt sätt? Och vad är ditt sätt? Och fram för allt, vad är vårat sätt? Punkt. Jag orkar inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0