För varmt för mig

Är liiite stressad då jag om en halvtimme ska lämna lägenheten och inte riktigt vet vad jag ska ha på mig. Jag funderar på att ha jeans men det är så varmt ute och jag tycker det är 20 grader varmare än er normala för min medicin. Helst av allt skulle jag dra på mig något lätt men det har jag inget här. Korta träningstights? Men blir så krångligt... Äsch, det får nog bli jeans och en tshirt, får smörja in mig och hoppas på att jag inte blir så röd och inga utslag. Ska fylla min gigantiska shake med iskallt vatten så borde jag klara mig hela vägen till Enköping! Ha en fin torsdag.
 
För ungefär ett år sen prick. Jag och Elsa sitter precis bredvid Råsunda på den här bilden. MYS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0