Föralltid en hjälte bland oss

Skulle det inte regna idag? Igår kväll blev himlen mörk och grå, så trodde redan då att det skulle regna. Men nu är det ju 17 grader och sol. Höh.. Sov ut rätt rejält idag men attans så dåligt jag har sovit idag! Saknar mina kuddar i Enköping eftersom dom är "gjorda" för min nacke. 

Nu har jag precis hoppat ut ur duschen. Ska packa klart och sen glida till Enköping. Blir buss istället för pendeln vilket tag dubbelt så lång tid. Men i Bålsta får jag iaf skjuts hem, sköönt. Ha en finfin dag!
 
Se vilket jäkligt fantastiskt tifo AIK-tifo drog ihop på 4 dagar(!!), nu har det gått en vecka sen Turina lämnade oss och det har varit den mörkaste veckan för alla gnagare. Vila i frid älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0