Feber flicka

Jahapp, jahopp. Gick upp till Vällingby för jobbmöte men blev hemskickad så fort jag kom dit, på ett positivt sätt som tur är. Så nu missar jag inte Idol och så kan jag vila bort den här jobbiga febern. Jag borde nog inte gått på en promenad tidigare idag men blev så rastlös. Nu har jag ikväll och imorgon jag ska vila allt jag kan och sen på söndag jobba med Nalles Resa. 
 
Ett vattenglas står stadigt brevid mig, täcket ligger lätt på och frisk luft släpps in. Bli lite frisk nu då! 
 
Jag har fått många konstiga blåmärken som gör så jäkla ont. På min överarm och framför allt på min högra armbåge. Har galet ont i min armbåge, vet inte vad jag har gjort!? (Bilden är från mitt hemska blåmärke från min andra p-stav)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0