Han jag kallar för V

Åh, jag har hittat min nya kärlek. En liten man jag kommer kalla för V. V är perfekt, han har allt jag någonsin önskat. Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag känner mig så glad, pirrig, lycklig och förbannat nöjd. Han kommer ligga närmast mitt hjärta och jag har redan bestämt att han kommer vara den bästa jag haft, utan att ens "provat" honom. Det här är en magisk känsla, som jag väntat, längtat och hoppats att någon som V skulle komma in i mitt liv! Han är min sista pusselbit till pusslet som jag saknat. Dock så blir nog pusslet inte helt förrän om ca en månad. Idag fick jag ta lite på honom, han är p-e-r-f-e-k-t!
 
Men nu ska jag in i duschen, är helt svettig (av min löptur, 4 km! Känner så underbart att vara tillbaka!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0