Lägenhetssök

Igår hittade jag en ganska perfekt lägenhet åt oss på bostadsförmedlingen. Dock på andra sidan Stockholm men vad gör det, hehe. Det var på bottenplan, med en jätte fin uteplats och det var en trea för ca 5500. Perfekt ju. Jag anmälde men idag var vi på plats 127, wäh.. Förra veckan var vi på plats ett på en lägenhet i Uppsala. Jag skulle aldrig flytta dit men tycker det är roligt att kolla. Det var sista dagen lägenheten låg ut som annons. Flera andra lägenheter i Uppsala har vi varit först i kön, intressant. I 5 år har "vi" stått, jag snålåker med Andreas, mohah typ. 
 
Dock har jag fått veta att Signalisten i Solna kommer annonsera ut nya lägenheter i Solna och Sundbyberg våren och sommaren 2014. Jag ska ju bo i Solna i framtiden, bara så ni vet. Där trivs jag bäst, allting finns lätt till hands och det är som en liten stad i stora Stockholm. Underbart. 
 
Hade inte riktigt någon passande bild..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0