Min julkalender

Jag äter ingen chokladkalender, jag kollar inte på SVTs julkalender, jag känner mig lite oengagerad faktiskt. Iaf när det gäller att ha någon kalender. Tråkigt tycker jag då jag är helt tokig och galen i julen och vintern. Men idag kom jag med den braiga idén att jag ska från den 1 december fram till julafton, varje dag ska jag kolla på en julfilm. Som The Holiday, Arthur och julklappsrushen, Sunes jul och många fler. Alltså tänkte jag minst 20 julfilmer ska jag ha på datan, eftersom jag kommer troligen inte orkar kolla på en hel film varenda dag. Det bli min lilla kalender! Toppen tycker jag! Nu har jag börjat fundera mycket kring min önskelista, jag fyller ju år och har julafton att önska mig till . Och jag fyller ju 20 trots allt, då ska man ju önska sig det lilla extra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0