Räknar ner..

Två dagar har gått sen jag var ute och sprang. Jag har nästan lite ångest över det, men jag tänker inte bli någon som får ångest om jag inte tränar varje dag eller äter något som inte är grönt. Däremot ska jag försöka ta mig ut idag, igår hade jag feber, hosta och halsont hela långa dagen. Det är ju redan mörkt men jag har mina reflexer och det är riktigt skön luft ute! Jag gillart.
 
Jag har precis ätit två knäckemackor och ett äpple, kollar samtidigt på Greys som jag byter om. Idag har jag hittat en del kläder jag är sugen på att köpa, hoppas det går. Hur som helst.. Juste, vi var på lägenhetsvisningen ju! En otroligt fin och stor lägenhet, trodde inte det skulle vara så stor med många ytor. Fick tusen idéer, vi tackade ja direkt när vi kom hem. Får se hur det går, hälften av alla som kom har antingen tackat nej eller inte fått den. Så vi är kvar i spelet så att säga! Hörs senare.
 
Och juste.. Igår kollade jag SMHI's hemsida på Stockholm för 10 dagar, då stod det att det ska snöa i helgen. När jag kollade idag ska det inte snöa inom de närmsta 10 dagarna, varför..?! Plus att det är december om tio dagar, jag räknar ner nu! Och imorgon är det en månad till jag fyller år. Så mycket roligt att räkna ner till, älskade december! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0