IQ08

Klockan nio idag sa målargubbarna att dom skulle komma, 09.11 plingar dom på. Prick tio minuter senare är dom klara. "Kommer om några timmar" säger dom innan dörren stängs, happ och när är det då? Nu har det börjat regna här så får se hur det blir med den sista målningen. 
 
Och smart som jag alltid är trodde jag faktiskt att det var snö som föll ner från himlen så jag springer snabbt ut på balkongen, barfota och nymålat golv. Hur tänkte jag där? Tänkte inte ens på färgen på golvet när jag stod där. Förrän jag skulle gå in på vårat trägolv, då insåg jag vad jag hade gjort. Ställde mig på alla fyra och kröp till duschen, så det kan gå! Det hände en ännu värre sak igår, jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Ska berätta sen, men kan säga som så att min strumpa satt FAST på min fot, som klister. Haha åh det var något utöver det vanliga..
 
Mina turer ute har blivit helt fel den här veckan. Idag eller imorgon åker jag hem till Enköping och då kan jag åtminstone hålla tiden jag har för att gå ut och gå. I somras var det kl 19 för då var det så svalt och lagom ljust. Nu när det blir mörkt vid tre/fyra vill jag hellre komma ut innan frukost eller klockan tre. Det är svårt att hålla här då jag har andra saker. Men det är bara att kämpa. Ska fixa fler reflexer så jag syns också. Har en keps och en väst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0