Livet är orättvist

För tre år sen fick en kvinna ett besked som förändrade hennes livet. 1½år senare fick hon ett glädjande besked. Det var då jag lärde känna henne och fick ta del av hennes liv och hon av mitt. Hon var min mentor och någon jag verkligen såg/ser upp till. Hon har lärt mig så mycket och ingen spred glädje som hon. Hon hjälpte mig i jobbet, i privatlivet och i min värld. Hon gav mig så mycket som jag alltid kommer att ta med mig. Idag somnade hon in. Strax över 30 år och så mycket som hon hade att ge.. Jag är i chock men jag vet vad hon ville. Jag vet att vi kommer ses till slut, men nu får hon sova och komma till en bättre plats. Vila i frid, jag saknar dig redan! Mina tankar går till hennes familj, pojkvän och vänner. Du är älskad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0