Målargubbar

Jag har suttit och väntat och väntat på att målargubbarna ska komma, dom var här i förmiddags och fixade så skulle dom komma tillbaka två gånger, klockan ett och klockan tre. Nu ringde dom på dörren, bara så där två timmar senare. Så säger dom "vi kommer tillbaka imorgon, vi kan inte måla klart idag" aaaaaaaaaaaaah. Ge mig färg och pensel så målar jag klart det ville jag säga. Men men. Det är balkonggolvet som ska målas, bara på framsidan. Vi har ju två balkonger.
 
Jag har inte gått ut och gått för jag väntade på dom. Och snart slutar Andreas också. Får gå ut lite senare då. What to do. 
 
Så här glad VAR jag precis innan jag skulle gått, sen kom dom ju aldrig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0