Dan före dan

Idag vill nog de flesta Stockholmare att dagen ska gå snabbt så torsdagen ska börja, dagen med det stora D, derbyt med det stora D. Djurgården har misskött det mesta när det gäller med biljetterna. Igår släpptes 500 extra biljetter som ingen gnagare skulle fått reda på om man inte klickar sig in på Djurgården fotbolls hemsida. Tråkigt men det är djurgården som förlorar på detta, inte AIK. 

Jag ligger och har fruktansvärt ont i magen idag, känner mig inte alls bra. Men det lär gå över. Det är en hel del bollar i luften nu känns det som, en helg som måste pricka i tid ganska bra för att allt ska gå som det ska. Och morgondagen som känns osäker men ändå ganska klar. Jag ser verkligen fram emot Gröna Lund på söndag, det kommer bli så jäkla skoj med mina två favoriter!!
 
Härliga bilder, underbara minnen från derbyt förra året. En av de bästa matcher jag varit på, obeskrivligt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0