Höst

Nu när det är september har vi ju klivit in i hösten. Det gillas och ogillas. Gillar hösten för - kläderna, myser, mörkret, vintern snart kommer, färgerna på löven, maten. Ogillar hösten för - alldeles för mycket regn, mörkret. Så gillar nog hösten mer ändå. Jag ser fram emot att köpa kläder! (Som jag fortfarande inte gjort på över 9 månader!!) Och så ser jag fram emot maten, alltså varm soppa, massa roligheter med blomkål! Jag älskar blomkål, när jag åt strikt LCHF åt jag blomkålsris och korvstroganoff som var en stor favorit! Jag gillar att ha blomkål i ugnen till t.ex kött och en sallad. Byter gärna ut pasta och ris mot blomkål! 
 
Jag ser fram emot hösten trots allt och jag ser fram emot vintern så jäkla mycket! Det är dags för mig att verkligen njuuuta av vintern iår! Ta vara på vintern och det finns inga bättre att göra det med än mina syskonbarn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0