Lycklig i olyckan

Jag är så lycklig samtidigt som jag är så olycklig. Det är så mycket som händer, så jäkla mycket skit. Jag har bestämt mig för att säga upp mig, inte från RK utan från det nya jobbet. Efter gårdagens pass bestämde jag mig. Jag får inte berätta så mycket men det har hänt så himla mycket de pass jag jobbat, jag har blivit lurad och känner mig helt förstörd. Det som får mig glad nu är väldigt mycket och det gör mig både starkare och mer säker på att det är rätt beslut att säga upp sig. Jag har så mycket som händer i höst, så mycket skoj! Jag var på möte idag hos unicef och träffade jätte goa människor, träffade en kvinna från Kanada som var på besök, hon har blivit min nya förebild! Och imorgon får jag mer info om ett annat projekt som kommer nog bli det bästa jag gjort hittills i mitt liv! Galet bra känns det!
 
Så det gör inte så mycket att jag måste säga upp mig, faktiskt. Såklart är det tråkigt men att ha blivit lurad och trampad på på olika sätt så känns det mer än rätt. 
 
Jag och min älskade tog ett bad ikväll, så jäkla mysigt. Är så lycklig att ha just honom! Saknar familj, vänner och störst av all saknad går till Elvis. I nästa vecka åker jag nog hem till Enköping. Jag börjar må dåligt av saknad. Icke bra. Nu vill jag bara att det ska bli fredag så jag får mera info om projektet som komma skall. Åh, så glad jag är att jag gör detta! Jag kommer berätta mer när jag vet mer, vet inte så mycket än. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gör vad som känns bäst för dig! Saknar dig!!!

2013-09-13 @ 10:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0