Söndag

Helt slutkörd idag. Försöker hitta ny, bra musik men hittar inget.. Jag ska strax gå till coop och handla, sen tvätta vid 19 och sen sova. Har så ont i fötterna också, så innan vi ska tvätta ska jag ta en bad. Har smörjt in fötterna två gånger idag. Imorgon är jag ledig, fick sms imorse om jag ville jobba idag och imorgon, dubbelpass som igår, nej tack jag behöver vila upp mig. Annars är jag rädd att bli utbränd/gå in i väggen med depressionen och skit. Men imorgon ska jag äääntligen in till stan! Det var så länge sen. FÖR länge. Nu ska jag sätta på mig kläder och gå till coop, det var såååå skönt att sova länge idag! KRAM.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej dom där bilderna är fan inte okej. JAG SKÄMS!

2013-09-01 @ 21:07:19
Postat av: Jennifer

Okej dom där bilderna är fan inte okej. JAG SKÄMS!

2013-09-01 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0