Stickning, lys melk och rosa bananer

Igår kväll satt jag i över tre hela timmar och stickade nonstop. Det är så mysigt tycker jag! Speciellt det som stickningen ska bli till slut. Men idag blev det stopp för allting blev en stor knut efter många om och men klippte jag garnet och nu har det äntligen löst sig! Jag fick 3 garnnystan av mormor för en vecka sen och nu ska jag börja på det andra. Det går undan! Om jag fortsätter i den här takten har jag allting klart om två veckor ju, men det tvivlar jag på. Men om kanske 3 veckor.. 
 
Samtidigt som jag stickar så lyssnar jag igenom ALLA mina Spotify listor, från den allra första listan till den nyaste.Det är lite roligt tycker jag! Och ikväll har jag även lys melk och rosa bananer i en påse bredvid mig! Klagar inte på den här mysiga kvällen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0